PepsiCo Design uruchomiło strefy „Zmiksuj to” (“Mix It Up”), w których podczas Tygodnia Designu w Milanie można oglądać efekty współpracy projektantów oraz wystawy najbardziej utalentowanych twórców.

image002#PepsiCoDesign podjęło współpracę z projektantami Karimem Rashidem, Nicolą Formichettim, Stefano Giovannonim, Fabio Novembre, a także Vogue Talents, Alexem Ottem oraz firmami Italia Independent i Lapo Elkann, studiem Kravitz Design Inc. i Design Group Italia. Wynikiem ich współdziałania jest interaktywny i wyjątkowy pokaz przedstawiający, jak poprzez połączenie wzornictwa, mody oraz kulinariów w nieoczekiwany sposób tworzy się kultura popularna.

„W #PepsiCoDesign wzornictwo jest dla nas językiem uniwersalnym, który nie zna granic. W ciągle zmieniającym się świecie, design jest spoiwem, które łączy różne marki i produkty. Razem tworzą one interesującą i spójną historię oraz zapewniają konsumentom wyjątkowe przeżycia. Tydzień Designu w Milanie jest świetną okazją do zaprezentowania naszych stref «Zmiksuj to». Ukazuje ona siłę naszych marek oraz wyniki kreatywnej współpracy ze światowej sławy projektantami, którzy prezentują nasze projekty, innowacje oraz produkty w nowy i nieoczekiwany sposób” – powiedział Mauro Porcini, wiceprezes i dyrektor ds. projektowania w PepsiCo.

W strefie „Zmiksuj to”, zaprojektowanej przez Design Group Italia, pokazywane są najnowsze innowacje PepsiCo Design z oferty przekąsek i napojów, począwszy od opakowań i kreowania marki, po sprzęt i doświadczenia. Na odwiedzających czekają liczne atrakcje:

Kola Bar & Lounge zaprojektowany przez Kravitz Design Inc.

PepsiCo Design i Kravitz Design Inc., studio znanego muzyka Lenny’ego Kravitza, połączyły siły, aby stworzyć Kola Bar & Lounge. Jest to strefa relaksu, w której goście mogą odpocząć i spędzić wspólnie czas w otoczeniu starannie dobranych detali, których wyważona kompozycja pozwala rozkoszować się światem napojów typu cola i możliwości ich mieszania tak, aby uzyskać nowe połączenia smakowe.

The Kola Station zaprojektowana przez Design Group Italia

Zastanawialiście się kiedyś jak orzeźwiające mogą być orzeszki cola? Poznajcie Alexa Otta, głównego alchemika, autora i specjalistę ds. żywienia. W Kola Barze, każdy będzie miał okazję doświadczyć magii orzeszków kola, dzięki napojom autorstwa Alexa Otta, które pobudzą zmysły oraz rozpieszczą bogactwem smaków każde podniebienie.

The Kola Station zaprojektowana przez Design Group Italia oraz zespół projektowy PepsiCo to połączenie tradycji i nowoczesności. Miedziane rury biegnące wzdłuż tylnej ściany nawiązują do starych zakładów produkujących piwo i whisky. Doskonale współgrają one ze szklanymi butlami wypełnionymi orzeszkami kola, sproszkowanymi owocami drzewa koli oraz przyprawami.

Strefa Pepsi SpireStrefy Pepsi Spire 2.0 zaprojektowane przez Fabio Novembre i Stefano Giovannoniego

W Mediolanie można też wstąpić do dwóch artystycznych stref zaprojektowanych przez światowej sławy designerów – Fabio Novembre i Stefano Giovannoniego.
Pepsi Spire 2.0, czyli interaktywny dystrybutor do napojów, zaprojektowany przez PepsiCo tym razem w mniejszym rozmiarze, umożliwił designerom stworzenie stref „Zmiksuj to”. Odwiedzający mogą w nich się świetnie bawić oraz doznać wyjątkowych wrażeń smakowych, tworząc spersonalizowane smaki napojów gazowanych i niegazowanych z szerokiego portfolio PepsiCo.

Pepsi Spire Food Truck zaprojektowany przez Karima Rashida

Karim Rashid jest jednym z najbardziej utalentowanych projektantów swojego pokolenia. Ponad 3000 projektów wprowadzonych do produkcji i przeszło 300 nagród zbudowało jego legendarną markę. W swoich projektach na pierwszym miejscu stawia funkcjonalność, jednak pragnie też poruszać nimi ludzi. To podejście do designu jest widoczne w stworzonym przez niego pierwszym w historii Pepsi Spire Food Truck. „Zatrzymał się” on w strefie „Zmiksuj to”, gdzie odwiedzający mogą poczęstować się produktami z portfolio PepsiCo. Niespodzianką jest jednak to, kto jaką przekąskę i napój otrzyma.

Pokazy mody Mashy Revy i innych projektantów w ramach Vogue Talents

Po udanym pokazie mody w ramach Vogue Fashion Dubai Experience 2014, Pepsi pokazuje w Mediolanie swoją globalną kolekcję mody, stworzoną we współpracy z Vogue Italia i młodymi projektantami. Inspirowana kolorystyką Pepsi kolekcja „The Pulse of New Talent”, jest esencją młodzieńczej ekscytacji, energii i własnego stylu. Stworzyło ją 14 debiutujących projektantów mody pochodzących z sześciu różnych krajów, którzy reprezentują świeże spojrzenie na świat. Ekskluzywny pokaz ukraińskiej projektanki Mashy Revy, zwyciężczyni konkursu rozstrzygniętego w Dubaju w ubiegłym roku, przedstawia jej ostatnie projekty inspirowane modą uliczną z jej rodzimego kraju.

Pepsi + projekty oprawek Italia Independent

W wyniku ekscytującej współpracy Pepsi z wpływową marką oprawek do okularów Italia Independent i Lapo Elkann, powstała limitowana edycja oprawek inspirowanych Pepsi. Jej prezentacja odbędzie się w strefie „Zmiksuj to”. Kolekcja oprawek stworzona na Milan Design Week jest pierwszym publicznie zaprezentowanym projektem i częścią szerszej współpracy pomiędzy Italia Independent i PepsiCo Design.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF