Kolejna w rodzinie Lubelskie. Świeża, orzeźwiająca, miętowa. Na rynku pojawiła się właśnie  Lubelska Miętówka – połączenie mięty z sokiem z limonki.

Nadchodzi lato więc czas na soczyste smaki i kolory. Taka jest najnowsza propozycja rodziny Lubelskie, soczysta, słodko-kwaśna, uwodząca smakiem i  świeżym aromatem. Tym razem producent proponuje klasyczny duet limonki i mięty, które zatopione są w czystej wódce. Pieczołowicie dobrane składniki – lekkie i orzeźwiające tworzą doskonałą mieszankę, która znakomicie dopełni każde letnie popołudnie.

Miętówka Lubelska to wynik inspiracji chyba najbardziej rozpoznawalnym drinkiem rodem z gorącej Kuby – mojito. Drinkiem, który chłodzi, gasi pragnienie i delikatnie pobudza. Spragnieni ochłody miłośnicy orzeźwienia z pewnością docenią najnowszą propozycję
z rodziny Lubelskie, po którą warto sięgnąć nie tylko podczas upalnego lata. Nadszedł czas na polskie imprezowe „modżajto”!

 

– Propozycję tę przygotowaliśmy z myślą o konsumentach, którzy zdecydowanie wybierają świeże, cytrusowe smaki – mówi Karolina Wróblewska, Brand Manager Stock Polska. Portfolio wódek Lubelskich, sukcesywnie poszerzane o lekkie cytrusowe smaki,  szybko zdobywa rynek, w którym zajmuje już wysoką, trzecią pozycję (*) – dodaje.

 

W ostatnich latach, za sprawą cytrusowych smaków sprzedaż marki Lubelska wzrosła kilkakrotnie jej udział w całym rynku wódki wynosi już 6,9% (*).

 

 

Lubelska Miętówka w sprzedaży pojawiła się w maju.

Sugerowane ceny detaliczne wynoszą: 500 ml – 21,5zł, 200 ml – 9,5zł, 100 ml – 5zł

 

 

(*) Źródło: Nielsen, Top Vodka Brands (udział wolumenowy w rynku wódki total) Luty 2012

 

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF