Absolwent, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek alkoholowych w Polsce, prezentuje nowy wariant. Wraz z Żytniówką, debiutującą właśnie w zestawieniu marek o największej sprzedaży na świecie[1], na wakacje wprowadzają dwa nowe, orzeźwiające smaki.

3Coraz większym zainteresowaniem wśród polskich konsumentów cieszą się alkohole smakowe. Rośnie też popularność małych opakowań. Najnowsze propozycje: Absolwent Wiśnia i Żytniówka Gorzka z cytryną, doskonale wpisują się w oba te trendy. Naturalne smaki wiśni i słodko-gorzki z cytryną, z pewnością trafią w gusta Polaków, szczególnie w trakcie nadchodzących, letnich miesięcy.

Nowe warianty naszych popularnych marek, Absolwenta i Żytniówki, to idealna, wakacyjna propozycja. To także najbardziej atrakcyjna oferta cenowa w segmencie alkoholi smakowych. Zupełnie nowa Wiśnia Absolwenta i Żytniówka Gorzka z cytryną  z pewnością  zaskoczą naszych konsumentów owocowymi smakami i umilą im okres letnich urlopów.” – mówi Klaudia Krupicz, Brand Manager marek Absolwent i Żytniówka.

Absolwent Wiśnia i Żytniówka Gorzka z cytryną pojawiają się na półkach w odświeżonych opakowaniach. Nowego Absolwenta charakteryzuje smukła butelka oraz przezroczysta etykiet, nadająca opakowaniu lekkości. Również smakowy wariant Żytniówki zyskuje nowe opakowanie. Z tyłu butelki umieszczony został grawer,  spójny z wartościami marki, jej tradycją i historią. Odświeżona etykieta z kłosami w tle, podkreśla stosowanie w produkcji wyłącznie polskiego, żytniego spirytusu. Nowa zakrywka, współgrająca z kolorem etykiety, ułatwia identyfikację  każdego ze smaków Żytniówki  na półce sklepowej.

Wprowadzenie nowych wariantów smakowych Absolwenta i Żytniówki wspierane jest materiałami POS i komunikacją w prasie handlowej. Absolwent Wiśnia dodatkowo wspierany będzie kampanią na Facebooku oraz działaniami PR.

Nowe smaki, Absolwent Wiśnia i Żytniówka Gorzka z cytryną, dostępne są od czerwca w handlu tradycyjnym i nowoczesnym w pojemościach: 100ml i 200ml w rekomendowanych cenach: 100ml 4,49 zł; 200ml 9,99 zł.

[1] „The Spirits Business”, Vodka Brand Champions 2015, sprzedaż w 9L opakowaniach

 

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik
  • PDF